Sveučilište u Zagrebu Fakultet strojarstva i brodogradnje
Citirajte ovaj rad
Pilski, M. (2011). Analiza naprezanja nosive rešetke trkaćeg rally vozila te smanjenje mase rešetke promjenom poprečnog presjeka štapova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:196653
Pilski, Milo. "Analiza naprezanja nosive rešetke trkaćeg rally vozila te smanjenje mase rešetke promjenom poprečnog presjeka štapova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:196653
Pilski, Milo. "Analiza naprezanja nosive rešetke trkaćeg rally vozila te smanjenje mase rešetke promjenom poprečnog presjeka štapova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:196653
Pilski, M. (2011). 'Analiza naprezanja nosive rešetke trkaćeg rally vozila te smanjenje mase rešetke promjenom poprečnog presjeka štapova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:196653
Pilski M. Analiza naprezanja nosive rešetke trkaćeg rally vozila te smanjenje mase rešetke promjenom poprečnog presjeka štapova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje; 2011 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:196653
M. Pilski, "Analiza naprezanja nosive rešetke trkaćeg rally vozila te smanjenje mase rešetke promjenom poprečnog presjeka štapova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:196653