Sveučilište u Zagrebu Fakultet strojarstva i brodogradnje
Citirajte ovaj rad
Starčević, M. (2021). Usporedba različitih scenarija za primjenu tehnologije odziva potrošnje u elektrificiranom sustavu cestovnog prometa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:298451
Starčević, Marko. "Usporedba različitih scenarija za primjenu tehnologije odziva potrošnje u elektrificiranom sustavu cestovnog prometa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:298451
Starčević, Marko. "Usporedba različitih scenarija za primjenu tehnologije odziva potrošnje u elektrificiranom sustavu cestovnog prometa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:298451
Starčević, M. (2021). 'Usporedba različitih scenarija za primjenu tehnologije odziva potrošnje u elektrificiranom sustavu cestovnog prometa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:298451
Starčević M. Usporedba različitih scenarija za primjenu tehnologije odziva potrošnje u elektrificiranom sustavu cestovnog prometa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje; 2021 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:298451
M. Starčević, "Usporedba različitih scenarija za primjenu tehnologije odziva potrošnje u elektrificiranom sustavu cestovnog prometa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:298451