diplomski rad
Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila

Pašić, Aleksandar (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet strojarstva i brodogradnje

Citirajte ovaj rad

Pašić, A. (2015). Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:448502

Pašić, Aleksandar. "Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:448502

Pašić, Aleksandar. "Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:448502

Pašić, A. (2015). 'Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, citirano: 12.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:448502

Pašić A. Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje; 2015 [pristupljeno 12.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:448502

A. Pašić, "Utjecaj razmaka između vodećeg i pratećeg automobila na koeficijente aerodinamičkih sila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:448502

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.